Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelsen.
Du kan läsa mer om hur vi använder cookies i vår personuppgiftshantering. Genom att godkänna och använda webbplatsen accepterar du vår användning av cookies.

×
Visolit

Servicedesk

Servicedesk är Visolits flaggskepp och ansikte utåt. Vi är aldrig på semester, är aldrig sjukskrivna, och har aldrig telefonen avstängd. När det stormar som mest, då finns vi här för att hjälpa dig.

Kontakta support

Vi hjälper dig med alla supportfrågor som gäller Visolits lösningar och tjänster. Hittar du inte det du söker här på hemsidan kan du alltid kontakta oss för mer information eller hjälp.

Kontakta även Servicedesk när du vill boka en tekniker eller konsult som kommer till dig på plats.

Servicedesken till tidigare IT-mästaren når du på följande sätt:

E-post: servicedesk.itmastaren@visolit.se
Telefon dagtid: 077-444 74 75
Telefon övrig tid: 010-220 35 22

Har du utökad servicetid?

Ditt företag kan ha ett utökat service och supportavtal, vilket innebär att du och företaget har rätt till utökad support efter avtal. Är du osäker vad som gäller, prata med personen på ditt företag som är ansvarig för kontakten med IT-mästaren – eller fråga oss.

Supportärenden efter servicetid debiteras med 3 000 kronor per ärende samt löpande timdebitering.

Supporten är öppen alla dagar dygnet runt utom storhelg