Servicedesk
Servicedesk är Visolits flaggskepp. När det stormar som mest, då finns vi här för att hjälpa dig.
Välj din servicedesk
Visolit - tidigare Telecomputing
Behöver du hjälp?
Maila till:
support@visolit.se
Ring oss:
+46 (0)8 559 105 00
Återställ lösenord
Om du som användare i Visolit har glömt bort ditt lösenord till systemen kan du enkelt återställa det. Så här gör du:
- Ange ditt användarnamn (e-post)
- Ange en engångskod som du får via SMS
- Ange ett nytt lösenord
Återställ lösenord
Tidigare Lanteam
Behöver du hjälp?
Vi hjälper dig med alla supportfrågor som gäller tidigare Lanteams tjänster och lösningar. Om du inte hittar det du söker här på webben kan du alltid kontakta oss för mer information eller hjälp.
Maila till:
helpdesk@visolit.se
Ring oss:
08-559 105 23
Tidigare Excanto
Tidigare IT-mästaren
För företag med utökad servicetid
Ditt företag kan ha ett utökat service och supportavtal, vilket innebär att du och företaget har rätt till utökad support efter ordinarie öppettider.
För att komma i kontakt med oss efter ordinarie öppettider ringer ni 077-444 74 75 som vanligt och anger personlig kod.
Är du osäker vad som gäller, prata med personen på ditt företag som är ansvarig för kontakten med IT-mästaren – eller fråga oss.
För företag som inte har utökad servicetid finns även möjligheten att komma i kontakt med oss dygnet runt mot en debitering om 3 000 kronor per ärende samt löpande timdebitering. Ni ringer oss då dygnet runt på betalnummer 010-220 35 22.
Tidigare H2O Data