Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelsen.
Du kan läsa mer om hur vi använder cookies i vår personuppgiftshantering. Genom att godkänna och använda webbplatsen accepterar du vår användning av cookies.

×
Vi finns här för dig!

Servicedesk

Servicedesk är Visolits flaggskepp. När det stormar som mest, då finns vi här för att hjälpa dig.

För att komma till rätt supportinformation, välj din tidigare leverantör av IT nedan.

Välj din servicedesk

Visolit - tidigare Telecomputing

Plus Icon Minus Icon

Behöver du hjälp?

Maila till:
support@visolit.se

Ring oss:
+46 (0)8 559 105 00 

Återställ lösenord 
Om du som användare i Visolit har glömt bort ditt lösenord till systemen kan du enkelt återställa det. Så här gör du:

- Ange ditt användarnamn (e-post)
- Ange en engångskod som du får via SMS
- Ange ett nytt lösenord

Återställ lösenord

Fjärrsupport:

DownloadTeamViewer_WINDOWS_button

DownloadTeamViewer_MAC_button

Logga in:

Citrix  Webmail

Tidigare Lanteam

Plus Icon Minus Icon

Behöver du hjälp?

Vi hjälper dig med alla supportfrågor som gäller tidigare Lanteams tjänster och lösningar. Om du inte hittar det du söker här på webben kan du alltid kontakta oss för mer information eller hjälp.

Maila till:
helpdesk@visolit.se

Ring oss:
010-722 29 00

Logga in på tidigare Lanteams helpdesk:

Ta mig till helpdesk

 

 

Tidigare Excanto

Plus Icon Minus Icon

Behöver du hjälp?

Maila till:
support.excanto@visolit.se

Ring oss:
08-545 726 20

Ladda ner:

VMware Horizon Client Fjärrsupport

Logga in:

ServiceNow portal

Tidigare IT-mästaren

Plus Icon Minus Icon

Behöver du hjälp?

Maila till:
servicedesk.itmastaren@visolit.se

Ring oss:
Dagtid077-444 74 75

För företag med utökad servicetid

Ditt företag kan ha ett utökat service och supportavtal, vilket innebär att du och företaget har rätt till utökad support efter ordinarie öppettider.

För att komma i kontakt med oss efter ordinarie öppettider ringer ni 077-444 74 75 som vanligt och anger personlig kod.
Är du osäker vad som gäller, prata med personen på ditt företag som är ansvarig för kontakten med IT-mästaren – eller fråga oss.

För företag som inte har utökad servicetid finns även möjligheten att komma i kontakt med oss dygnet runt mot en debitering om 3 000 kronor per ärende samt löpande timdebitering. Ni ringer oss då dygnet runt på betalnummer 010-220 35 22.

Fjärrsupport:

DownloadTeamViewer_button

ChromeRemoteDesktop_button

Logga in:

Kundportal TOPdesk

Tidigare H2O Data

Plus Icon Minus Icon

Behöver du hjälp?

Maila till:
servicedesk.h2o@visolit.se 

Ring oss:
040 630 60 50 

Fjärrsupport:

DownloadTeamViewer_button

DownloadTeamViewer_MAC_button