Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelsen.
Du kan läsa mer om hur vi använder cookies i vår personuppgiftshantering. Genom att godkänna och använda webbplatsen accepterar du vår användning av cookies.

×
Woman-2-right
VIS_Modernisation-blue-rotated
Visolit Modernisation Optimal kundupplevelse med CRM

Kom närmare kunden, sälj smartare och skapa kundupplevelser som ökar din försäljning

Vi hjälper dig att hitta och vinna nya kunder och att vidareutveckla dina nuvarande kunder. Kombinera en världsledande CRM-plattform med effektiva CRM-processer för en ny digital kundresa.

Lär känna dina kunder ännu bättre

Bra kundupplevelser är nyckeln till framgång. För att kunna vidareutveckla dina kundrelationer behöver kunden känna att du förstår dem. Med de bästa CRM verktygen får du den hjälp du behöver för att möta kunden med personliga och relevanta dialoger genom hela kundens livscykel.

Kunders förväntningar på exceptionella och relevanta kundupplevelser kommer bara att öka. De företag som skapar personligt anpassade kunddialoger istället för masskommunikation vinner i längden. För att lyckas behöver du rätt data. Vi hjälper dig med en fullständig översikt över alla dina kunddialoger i alla kanaler.

Kundfokus
Skapa meningsfulla kundrelationer

Genom att tillgängliggöra kunddata kan du anpassa kunddialogerna och bli mer relevant för kunden.

Planera
Planera med hjälp av fakta

Använd realtidsdata för att planera din försäljning och budgetar. Förenkla säljarbetet och fokusera på de riktiga aktiviteterna.

Tillväxt
Rätt dialog vid rätt tidpunkt

Skapa bättre resultat genom att ha rätt dialog med dina kunder vid rätt tidpukt och i rätt kanaler. Eliminera gapet mellan sälj- och marknads-avdelningarna.

Öka lönsamheten och andelen potentiella kunder

Vår lösning bygger på att skapa unika kundrelationer och öka lönsamheten. Den världsledande CRM plattformen i Microsoft Dynamics 365 är vår utgångspunkt för att hjälpa dig att leverera exeptionella kundupplevelser.

Med våra lösningar får du tillgång till unik CRM kompetens som kombinerar förståelsen av kundens förväntningar och möjligheterna med ett bra CRM-verktyg. Vi integrerar, konfigurerar och optimerar lösningen så att den bäst uppfyller dina kunders förväntningar.

Tillgång till kunddata

Få tillgång till en helhetsöversikt över din kunddata. Hjälp alla avdelningar och dina medarbetare att få insikten de behöver för att leverera bra kundupplevelser.

Effektiva verktyg och affärsprocesser

Optimera dina processer från första kontakt till signerat avtal. Säkra förstklassig kundservice genom att använda realtidsinformation för att hantera förfrågningar.

Ta beslut baserat på insikter

Säkerställ att informationen är tillgänglig för dem som behöver den för säkra välgrundade beslut inom försäljning, marknadsföring, kundtjänst och fältservice.

Sphere

Relevant innehåll

Analys och affärsinsikt

Upptäck möjligheterna med data. Bli en datadriven organisation och fatta välgrundade och relevanta beslut för att möta snabba förändringar på marknaden.

Fördelarna med förvaltningsbara integrationer
Med AIM-modellen säkerställer du en trygg och kostnadseffektiv förvaltning av verksamhetens integrationer.
Digitalisering
Fördelarna med en systematiserad och digitaliserad försäljningsprocess

Hur du skapar mer värde av dina kundrelationer

Vår metodik bygger på ett agilt ramverk som snabbt påvisar värdet av våra tjänster för dig som kund. Vi börjar alltid med att kartlägga potentiella utmaningar och möjligheter.

Kartlägga och planera
Steg 1:

Kartlägga och planera

Analys av befintliga sälj- och serviceprocesser samt utformning av utvecklingsplan som stöder din verksamhets mål.

Förbättra och genomföra
Steg 2:

Förbättra och genomföra

Vi implementerar, konfigurerar och integrerar CRM-processerna i nya molnbaserade verktyg.

Hantera och utveckla
Steg 3:

Hantera och utveckla

Hantering och optimering av din CRM-lösning inklusive kontinuerlig förbättring av CRM processerna.

Vad våra kunder säger:

  • "Den ökande användningen av AI och kognitiva tjänster hjälper oss att bygga digitala upplevelser på ett sätt som vi inte kunnat göra tidigare.” Mario Ingemann, IT Service Manager på Coor
    Läs mer
  • " Digitalisering och automatisering minskar behovet av inrapportering av data. Vi använder aktivt dataanalys som hjälpmedel och tar större ansvar för arbetsflödet genom våra system. I framtiden kan vi se kvalitetsbrister och avvikelser i realtid och det kommer att gå snabbare att fatta beslut." Oskar Hägglund er IT-chef på Attendo
    Läs mer
  • "Med den nye plattformen har vi oppnådd bedre prosess-støtte i kundeoppfølgingen og mer effektivt salgsarbeid. Vi er kommet langt på veien mot en «360-graders kundeoversikt» som viser kundedialog, salgsaktiviteter, kundekampanjer, bilhistorikk og verkstedsavtaler, alt på ett sted." Hege Line, CTO hos Møller Mobility Group
    Läs mer

Få reda på hur vi kan hjälpa dig bygga en sömlös kundupplevelse baserat på realtidsdata.