Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelsen.
Du kan läsa mer om hur vi använder cookies i vår personuppgiftshantering. Genom att godkänna och använda webbplatsen accepterar du vår användning av cookies.

×

Governance

Administrera dina IT-investeringar med proaktiva tjänster som kontinuerligt ger nya insikter och optimeringsmöjligheter.

Ett kundteam hos Visolit kan bestå av många olika roller 

Visolit Icon - 1-1

Full kontroll, kontinuerliga förbättringar och innovation genom din IT

Visolit Icon - 3-1

Proaktivt kundteam med dedikerade resurser

Visolit Icon - 2-1

Rådgivning vid bedömning av ny teknik och nya tjänster

VIS_Home-2 
Key Account Manager



Kärnan i ditt kundteamet är en dedikerad Key Account Manager som brinner för hög kundnöjdhet. Våra Key Account Managers ger proaktiva råd för att förbättra leveransen och bidra till ditt ökade affärsvärde.

Din Key Account Manager ansvarar för den övergripande kundrelationen och för att etablera en förtroendeingivande arbetssätt. Personen ska driva fortsatta förbättringar och säkerställa ditt strategiska värde av samarbetet med Visolit.

 

VIS_Home-3 
Cloud Architect



Våra molnarkitekter driver nya initiativ i nära samarbete med dig och har helhetsansvar för leverans och migrering. I rollen ingår det tekniska kundengagemanget, inklusive IT-arkitekturiella designmöten, specifika implementeringsprojekt och/eller koncepttester (proof of concepts).

 

 



 



VIS_Build-and-implement-black 

Technical Account Manager


Våra tekniskt ansvariga är din primära tekniska kontaktpersonen och ansvarar för att säkra leveransen enligt överenskommet serviceavtal.

I rollen ingår ansvaret för att hålla sig uppdaterad kring lösningen och att arbeta proaktivt med dig för att ge råd om ständiga förbättringar, som till exempel att förbättra slutanvändarnöjdheten.



VIS_Approach-2 

Named Account Service Desk 


Rollen som personlig kontaktperson på servicedesk ger dig tillgång till supportpersoner som har specifik kunskap om din verksamhet.

 

 

 

 

VIS_Approach-1 
Service Manager


En serviceansvarig hanterar och följer upp serviceavtalen och förbättrar kontinuerligt kvaliteten på dina IT-tjänster. Detta sker genom löpande uppföljning, rapportering och utvärdering samt proaktiv förbättring av service inom överenskomna kostnadsgränser.

 

Upptäck mer

VIS_Assess-and-plan-black
Datacenter Services
VIS_Approach-3
Cloud Consulting & Advisory
VIS_Approach-2
Cloud Management
VIS_Modernisation-blue
End-user Services
VIS_Home-3
Operational Services
VIS_Build-and-implement-black
Network Services

Allt du behöver för din molnresa.

Vi vet att vägen till en solid molnstrategi kan kännas lång. Därför har vi skapat en översikt över vilka steg du behöver ta för att bli en molnbaserad verksamhet redo för framtiden.

Läs vad våra kunder säger om oss:

  • "View Ledger är Born in Cloud, och är störst på marknaden för molnbaserade ekonomisystemet Xledger. Visolit visade att de förstod möjligheten och kunde leverera på både tjänst och kompetens." Dag Ove Valsgaar, CIO på VIEW Ledger.
    Läs mer
  • "Genom att använda molnet har vi kunnat vidareutveckla och förnya. Digitalisering av företaget har pågått länge, för byggbranschen är ju mitt uppe i en stor förändring med BIM, appar, 3D-modellering och detta i en bransch som traditionellt legat långt efter.." Hans Magnus Wold, IT-chef på Con-Form.
    Läs mer
  • "Med hjälp av Visolit får Attendo snabbare digitalisering, och mer flexibla och stabila IT-lösningar som ger deras verksamhetschefer och omsorgspersonal mer tid med Attendos kunder och patienter." Oskar Hägglund är IT-chef på Attendo
    Läs mer

Ta reda på hur vi kan hjälpa dig att effektivisera din IT-miljö så att du kan fortsätta växa och stärka din konkurrensfördel.