Den här webbplatsen använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelsen.
Du kan läsa mer om hur vi använder cookies i vår personuppgiftshantering. Genom att godkänna och använda webbplatsen accepterar du vår användning av cookies.

×
Nyheter

Visolit är ledande på att skapa kundnöjdhet i Sverige!

Visolit är ledande på att skapa operativa, taktiska och strategiska värden hos sina kunder under det annorlunda året 2020 enligt Radars stora leverantörskvalitetsgranskning.

Över 1 000 svenska verksamheter har bedömt sina leverantörer i vad som är Sveriges största kvantitativa undersökning hos IT-beslutsfattare runt levererad kundnöjdhet och kundvärde. De fem företag som ligger i kategorin ”ledande” är de som av kunderna skiljer sig avsevärt från genomsnittet vad gäller förmågan att skapa kundvärde och hög kundnöjdhet.

Det speciella året 2020 medförde stark efterfrågan på molnbaserade och användarnära tjänster, och jag är mycket stolt över att Visolit bedöms bra av kunderna. Vi jobbar hårt för att varje kund ska känna att vi förstår deras vision och verksamhet och att relationen är stark, säger VD Johan Ripe i Visolit Sweden.

När många verksamheter har haft stora delar av sina anställda på hemarbete, har fungerande tjänster och god servicedesk varit avgörande.

Våra kundteam sitter nära kunden, och vet vart skon “klämmer”. Med hög kompetens och engagemang kring kundernas möjligheter och utmaningar, är Visolit en strategisk kunskapspartner för kunderna. Vår plats på listan över ledande företag är bara ett steg på vägen, och vårt mål klart: Vi ska jobba stenhårt för att fortsätta leverera värde till kunderna, och är stolta över att så många kunder förnyar med oss, säger VDJohan Ripe.

Resultatet i Radar Leverantörskvalitet 2020 visar att när kundintimitet, partnerskap och värde är i fokus så sker det stora förändringar i relationen mellan kund och leverantör. Följsamhet, förståelse och närhet till kund har premierats under 2020 när kunderna tvingats ha fokus på lönsamhet, säger Hans Werner, VD Radar.